Курс магистранттардың ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастыруға, ғылыми-зерттеу қызметінің талдамалық қабілеттері мен дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс ғылым феноменінің мәселелеріне арнайы философиялық талдау пәні ретінде енгізеді, Ғылым тарихы мен теориясы туралы; ғылымның даму заңдылықтары және ғылыми білім құрылымы туралы; ғылым мамандық және әлеуметтік институт ретінде; ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері туралы; ғылымның қазіргі өркениеттің дамуындағы рөлі туралы білімді қалыптастырады. Курстың негізгі мақсаты-адамзаттың зияткерлік тәжірибесін игеру, тарихи дәуірлердің ғылыми ойлау мәдениетімен таныстыру, әлемге ғылыми-құндылық қатынасын, сондай-ақ ғылымның әдіснамалық құралдарын игеру.

Оценка курса: 5.0(2)

Курс магистранттардың ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастыруға, ғылыми-зерттеу қызметінің талдамалық қабілеттері мен дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс ғылым феноменінің мәселелеріне арнайы философиялық талдау пәні ретінде енгізеді, Ғылым тарихы мен теориясы туралы; ғылымның даму заңдылықтары және ғылыми білім құрылымы туралы; ғылым мамандық және әлеуметтік институт ретінде; ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері туралы; ғылымның қазіргі өркениеттің дамуындағы рөлі туралы білімді қалыптастырады. Курстың негізгі мақсаты-адамзаттың зияткерлік тәжірибесін игеру, тарихи дәуірлердің ғылыми ойлау мәдениетімен таныстыру, әлемге ғылыми-құндылық қатынасын, сондай-ақ ғылымның әдіснамалық құралдарын игеру.

Оценка курса: 5.0(1)

Курс направлен на формирование у магистрантов культуры научного мышления, развитие аналитических способности и навыков научно-исследовательской деятельности.  Курс вводит в проблематику феномена науки как предмета специального философского анализа, формирует знания об истории и теории науки; о закономерностях развития науки и структуры научного знания; о науке как профессии и социальном институте; о методах ведения научных исследований; о роли науки в развитии современной цивилизации. Основной целью курса является освоение интеллектуального опыта человечества, приобщение к культуре научного мышления исторических эпох, овладение научно-ценностным отношением к миру, а также методологическим инструментарием науки.

Оценка курса: 4.5(6)

Курс направлен на формирование у магистрантов культуры научного мышления, развитие аналитических способности и навыков научно-исследовательской деятельности.  Курс вводит в проблематику феномена науки как предмета специального философского анализа, формирует знания об истории и теории науки; о закономерностях развития науки и структуры научного знания; о науке как профессии и социальном институте; о методах ведения научных исследований; о роли науки в развитии современной цивилизации. Основной целью курса является освоение интеллектуального опыта человечества, приобщение к культуре научного мышления исторических эпох, овладение научно-ценностным отношением к миру, а также методологическим инструментарием науки.

Оценка курса: 5.0(2)

 

Ainur Abdina

Doctor of philosophical sciences, professor

The course "History and Philosophy of Science" is intended for undergraduates of the scientific and pedagogical direction of all specialties. The purpose of the course is to familiarize undergraduates with the structure of scientific knowledge, methods of scientific research, with the functions of scientific theories and laws; to expand their worldview; to develop ideas about scientific criteria and requirements that scientific research and its results must meet, as well as to develop a style of scientific thinking based on the study of the history and philosophy of science.

 

Оценка курса: 5.0(2)


Шолпанкулова Гульнар Кенесбековна

п.ғ.к., профессор м.а.

«Жоғары мектеп педагогикасы» курсы магистранттарды педагогикалық үдерісті ұйымдастырудың ғылыми-педагогикалық тәсілдерімен, сонымен бірге кәсіби білім беру жүйесінде іске асырылатын педагогикалық үдеріс қағидаларымен таныстыруға, жоғары мектепте оқытушылық қызметке дайындауға бағытталған. Ұсынылған пән магистранттардың педагогикалық ұстанымын дамытуды қамтамасыз ететін педагогикалық жағдайлар жасауға, кәсіби білім беру жүйесінде оқытушы тұлғасының субъектілік сипатының қалыптасуына мүмкіндік туғызады. Курс жоғары мектептегі оқу-тәрбие үдерісін жаңартудың заманауи бағыттарына және педагогикалық ғылымның гуманистік идеяларына негізделген.

Оценка курса: 5.0(10)


Abibulaeva Aizhan Bodanovna

Doctor of pedagogical sciences, professor

Globalization processes in the modern world make the importance of scientific and professional training of future specialists extremely actual. To solve such large-scale tasks, higher school teachers need to analyze pedagogical processes and phenomena in accordance with trends in the development of education.

Оценка курса: 5.0(2)

Курс басқару психологиясына кіріспе, басқару психологиясының даму тарихы, басқару психологиясының теориялық және әдіснамалық негіздері, басқару психологиясын зерттеу әдістері, басқарудағы өзара әрекеттестіктегі тұлға, ұйымдастырушылық басқару субъектісі ретіндегі көшбасшының жеке басы, басқару шешімдерін қабылдау психологиясы, басқарудың мотивациялық аспектілері, ұйымдағы жеке тұлға мен іскерлік мансапты ұйымдастыру, қарым-қатынастар мен кәсіптік психологияның іскерлік қатынастар психологиясы, ұйымдағы тұлғааралық қабылдау психологиясы, басқарудағы қақтығыстар психологиясы сұрақтарын ашады.

Оценка курса: 5.0(5)

Курс раскрывает вопросы введения в психологию управления, историю развития психологии управления, теоретико-методологические основы психологии управления, методы исследования психологии управления, личность во взаимодействии в управлении, личность руководителя как субъекта организационного управления, психология принятия управленческих решений, мотивационные аспекты управления, организация личности и деловой карьеры в организации, деловая психология отношений и профессиональных отношений, психология межличностного восприятия в организации, психология конфликтов в управлении.

Оценка курса: 5.0(12)

The course covers the basics of management psychology. The focus is on topics such as management, motivation, emotions and emotional intelligence, social communication, planning, stress tolerance, mental health. The aim of the course is to develop a holistic understanding of the theoretical concepts and practical methods of psychological science in dealing with everyday business interactions.

Оценка курса: 5.0(2)